Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Jansson - 30 augusti 2008 23:40


 Voff voff !!


Idag  har vi varit i Boxholm och hälsat på min tjejkompis Alice

Det blev ett kärt återseende .....






                     Vi delade  samma tuggben





Det var även en annna kille på besök som heter Shaggy,

så jag tyckte det var bäst att växla några ord med honom också.





             Vi lekte.........  om än lite avvaktande




Tittade mig om i trädgården efter en stund och upptäckte nåt nytt

Vad är det där för varelse ????






                     Kan man leka med det ??








Nä det är dumt att riskera nåt ,  jag springer en runda







               Sen leker jag med min favorit tjej igen






Efter några timmar är vi helt slutkörda  och återvänder hem,


Jag har nåt att bekänna .......


Ok jag trivs i min bur , jag går in  där helt frivilligt , så nu är det sagt ....



                                                  
   Voff voff  !!!






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards