Alla inlägg under mars 2010

Av Jansson - 30 mars 2010 21:09


                      Voff !!


 Jag förstår ingenting ,  är så sömnig att jag knappt  kan hålla ögonen öppna på

dagarna ,  jag måste se till att matte hittar på nåt kul snart


Matte bad snällt att få ETT kort iallafall ....  så jag gjorde vad jag kunde .


Men nu vill jag sova vidare ....


                                            Voff voff !!        

Av Jansson - 25 mars 2010 14:00


    Voff !!


Igår tyckte jag det var hög tid att visa ett livs tecken igen så jag fixade till en liten film från senaste besöket i småland .

Jag vet att ni sett bilder  men jag gillar nästan film bättre , det blir lite mera fart då, tyvärr så hade jag visst lånat en melodi som det inte var tillåtet att använda på youtube så ni fick inte se nån film :-(

Nu ska ni få filmen  med original ljud istället , det måste väl ändå vara ok  !!??



Till sist måste jag säga att jag är lite avundssuk på Kajsa och Molly som får åka ända till Norge och springa , själv har jag inte hört att jag ska få springa nåt annat än i den gamla vanliga skogen , men igår såg jag  ett LC årsmärke

bland  posten    så hoppet lever   :-)     


                                                  
                Voff voff !!

Av Jansson - 20 mars 2010 23:00


                           Voff !!


I onsdags fick matte och jag följa med Lingon, hans matte och husse till ett ridhus så vi fick springa av oss lite .

Vilken lycka att kunna springa utan att vara rädd för att halka på snö och is.

Matte hade video kameran med sig men ganska svårt att hänga med i svängarna .

Vi sprang visst lika mycket utanför kameran som i , enligt henne  :-)

Hade hon verkligen trott nåt annat ??    


Håll till godo



                                Voff voff !!

Av Jansson - 16 mars 2010 13:47


           Voff!!


I helgen var vi i mjölby , jag låg i min favorit soffa när jag fick syn på nåt i trädgården som jag inte sett där förut.


Var tvungen att kolla lite mer noga och vad ser jag ???

Jo nån som äter upp MINA buskar !!

Nåt måste göras .....  FORT !!


Ser ni vad jag ser ?? Det är en hare därute  och ingen öppnar altan dörren åt mig   




Jag får väl försöka koncentrera mig på min blåa elefant istället , hur nu det ska gå ??   På tal om den ja så säger matte att den är köpt på Sharpman i Hogstad, annars finns det jättemånga skojiga pipisar på maxi som också är kul om man inte vill åka så långt ,   jag har jätte många av dem och de håller läääänge :)


                                  Voff voff !!    

Av Jansson - 13 mars 2010 17:37


         Voff !!


Idag kom matte på att hon behöver ett par gummistövlar , vad hon nu ska ha de till  , har aldrig sett henne använda såna men det vidar sig nog.

Sagt och gjort vi åkte iväg  , inte för att jag tyckte det lät som veckans  aktivitet men när matte kom tillbaka till bilen så ändrade jag mig snabbt 

Hon hade nämligen köpt en ny lek kompis till mig också , givetvis låter han med.




                       Voff voff !!     

Av Jansson - 9 mars 2010 21:19


                 Voff !!


Ikväll ligger jag i soffan och funderar lite grann ......


Jag undrar vad det är för bra med facebook ? Kan nån förklara det för mig ?

Jag har upptäckt att några av mina kompisar inte uppdaterar sina bloggar lika ofta längre så då undrar jag förstås vad det beror på .

Efter lite efterforskningar upptäckte jag att det är facebook som är orsaken.

Det är tydligen där man ska befinna sig ...

Min matte är ganska ointresserad och anser sig inte ha tid så jag registrerade mig själv  för att kunna ha lite koll på nära & kära och resten av världen  :-)  

Vi får se om jag lär mig hur jag ska använda det , just nu ser det mest rörigt ut så jag kommer nog stanna på  min blogg ett bra tag till ....

Slutligen hoppas jag också  att snön försvinner snart så jag kan jaga Lingon i gräset istället :-)

                                            Voff voff !!

Av Jansson - 5 mars 2010 22:42


           Voff !!

Den här veckan gick fort ....  Jag har inte varit ute på några stora äventyr men några skogspromenader med husse i Mjölby har det blivit.

Här ser ni resultatet ,  det är fortfarande mycket snö i skogen .


Så pass mycket att det kan väl inte göra nåt om jag äter upp lite av det  :-)  



 


Snö på näsan får man också men sådana bilder gillar min matte vet jag.


Det roligaste är ändå att springa i snön , eller vad tycker ni ??


                                                  
                             voff voff !!       

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards