Alla inlägg under augusti 2011

Av Jansson - 15 augusti 2011 23:09


      voff !! 


Ja jag vet att jag varit lite slö på sistone  ,  men nu så är det dags igen .

När regnet öser ner känns det bättre att tänka på en dag när solen sken.

I veckan var jag ute vid Bergs slussar med min matte och husse.

Som på beställning öppnades bron

Men vad väntar vi på  egentligen ?  *funderar*

   

Aha ....  ja det va ju en stor båt kan man säga   :-)

    Då släpper vi på vattnet  .....

 

Så den kan fara vidare genom kanalen .....

 

Vi såg ett vikinga skepp också ...

 

Men nu får det räcka med båtar tycker jag ...    jag träffade några nya polare .

 

Att skälla lite på hästarna ingår också i kanal promenaden   :-)

 

Ser man på  här kommer ju eftermiddags mellanmålet simmande framför ögonen

   

Ni som känner mig vet ju att jag skojar förstås ...  Jag är  glassoman  ända ut i klo spetsarna , det finns väl ingen som missat det  ??   :-))

 


                                               Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards