Alla inlägg under juli 2013

Av Jansson - 31 juli 2013 18:40


Voff voff !!


Jag är lite trött på den här bloggen  eftersom det för tillfället inte går att ladda upp videoklipp , lagom när jag har en del att berätta om , gav nu upp och väckte liv i mitt youtube konto istället , trodde knappt det existerade längre men där hade jag tur.


Den 13:e drog vi iväg mot Danmark , så vi lagom hann fram till LC provet i Norresundby

Vi har aldrig varit i Danmark tidigare så det va lite spännade att se hur det fungerade där .

Första loppet fick jag springa mot en dansk kille och han va med första biten men sen försvann han av okänd anledning så jag fick springa för mig själv resten av loppet , då målet närmade sig fick han visst ny kraft och tykte att han kunde ta trasan från sidan , men den gubben gick inte , har han inte hjälpt till innan så är trasan min, blev så irriterad att ja va tvungen att jaga honom en extra sväng  :-)


Andra loppet fick jag springa springa med min kompis Elvismosquito El Dorado At Idomic´s

Jag har rött täcke och han har blått .


Tack än en gång för perfekt sparring  som gjorde att jag avancerade två placeringar ..... :-)

Från en 4:e plats till en 2:a med cert och championat  !


Har tyvärr inga filmer på tjejerna när de sprang men här kommer prispallen

Först har vi plats 4-2


Och till sist har vi vinnade tik som heter Idomic´s El Royal Tiffany  


Grattis till er alla på prispallen  ....  och visst fick jag fina rosetter ? !! :-)

Jag tar det med ro som ni ser på bilden , jag fick ju göra det jag älskar mest att göra men matte och husse

blev både glada och väldigt överraskade .

 


Bara för att tävlingen var slut innebär det ju inte att man måste lämna Danmark  utan vi stannade några dagar till och bara njöt av att vara lediga och umgås . vi bodde på ett mysigt ställe

 

Vi körde bil på stranden ....

 

Matte och jag väntade medan husse tog sig ett dopp

 

Därefter blev det full fart i sanden

 


Efter fyra dagar i Danmark drog  vi oss så smått mot Sverige i sakta mak för att lagom komma till Ljungbyhed

den 21 juli ....  dags för tävling igen ...och här kommer några av loppen .


Först ut är  Idomic´s El Royal Tissot i blått





Vi fortsätter med Springeldens Hi it´s Enough i blått



Här ser vi Speedpartners A Boomerang i rött och Daigo vd Waterram i blått



 Hot Isle Jalessa springer i blått täcke


och det gör  även Hot Isle Modesty Blaise


Springeldens Dröm  i rött blev lottad mot Pompecas G Girl Close to Mumma


Min polare från Danmark Elvismosquito El Dorado At Idomic´s i rött sprang  sitt andra lopp mot 

Mibisan´s Mr Bignay .... men jag undrar vad han tänkte på ... han glömde visst att springa i mål ...


Dixietown För Dum För Pop i rött


Pixie sprang för första gången efter sin skada ... Tror att hon heter Nanic´s Jacky and Honey

Hon springer i blått täcke iallafall och hon var så snabb i starten så matte hann inte riktigt med :-)


Nu är det dags för vinnaren bland hanarna  Springeldens Mandelkubb i blått mot Klenods Valle i rött

Vilket lopp han gör lille Mandel ,  man blir allt lite avundssjuk :-)


  

Nu avslutar vi det här med mitt andra lopp som jag sprang mot Grändens Janus i rött


Dags  för prisutdelning .....



Grattis  allihopa  och nu måste jag ta en paus innan jag kastar mig över helgens tävling i Stjärnhov ,

där filmade matte de flesta loppen , puh


                                                  


                                            voff voff !
  
  
  
  
   
  
   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards