Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Jansson - 13 augusti 2008 00:15


   Voff !!!!


 Nu är jag tillbaka efter några hektiska dagar ....

Jag har hälsat på gammelmatte , mamma , pappa , syster , två sura gubbar och en lektant  :-)

Men vi började hos en annan syster som flyttat hemifrån , hon heter Lilja nu för tiden och bor på landet i eget hus med sin matte.

Hon har en hästhage att springa i också , vilken lyckost ,  men hon bjöd in oss till lite  lek & stoj en stund .....  i regnet .....


Müsli, Lilja, Flinga och Jansson




                    Jag busar med mina systrar



                  Vi kan vara bästa vänner




                  och värsta fiende



 Det är det som kallas syskon kärlek va ???




 Det är otroligt vad man får stå ut med bara för att man

 varit borta några veckor .....

 Pappa.....  sluta !!!....  du är pinsam....



När inspektionen var klar blev jag lämnad åt mitt öde

att ta mig ner , tack för den !!




Jag lyckades till slut ...... och då var det dags att åka hem,

jätte skojigt att få träffa Lilja, lika busig som vanligt.

Tack för att jag fick komma och hoppas vi syns igen snart .



Borta bra men hemma bäst .... Visst är det mysigt

med en syster att sova brevid



Nu har jag  inte fler bilder från min resa eftersom matte

kom på att hon filmat alldeles för lite med filmkameran

och ville använda den istället ....


Nu måste jag sova , är fortfarande trött efter allt busande .

Avslutar dagen med en bild som matte tog för en stund sen



                                                 Voff Voff !!











Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards