Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Jansson - 28 augusti 2008 23:47


  Voff Voff !!


Idag är det en speciell dag , jag är 3 månader , och det tycker både matte och jag ska firas ....

För en gångs skull är det fint väder så vi börjar på mitt favorit ställe .....








                        På språng i skogen....










                   I sniffar tagen....








 Nu har jag börjat  få snits på hur man ska ställa upp sig , eller hur ??





  Måste nog kanske jobba lite på svansföringen ..............


 När vi kom hem var matte snäll nog att laga min favorit middag

Köttfärs .................köttfärs ......................  köttfärs...........


 För att göra husse glad invigde jag skålen han köpt till mig.






Till efterrätt fick jag ett tuggben av matte .... kan dagen bli bättre ??



Avslutade  med att titta lite på tv .....



Nu ska jag dra mig tillbaka ....

Vill bara hälsa Lilja välkommen till cyber världen, du kommer inte  ångra

dig att du lyssnade på mig ;-)


Sen hoppas jag att Müsli och mina andra bröder och systrar fått lite godsaker idag  :-)


                                                  
Voff  voff








Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards