Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Jansson - 26 augusti 2008 22:05



     Voff !!

 Idag  har det blivit en liten biltur istället för tåg , matte och husse  tyckte

jag skulle sitta i baksätet som omväxling, ja det kan väl duga om de blir

nöjda men man ser ju ingenting så då finns det bara en sak att göra





När vi kom hem var jag i lektagen så jag hämtade min boll och

gjorde en rolig upptäckt , jag lyckades få den att låta för första gången.

Wow ,  det var ju mycket roligare att leka med den då.






På väg ut i hallen gjorde jag en upptäckt , det stod nåt bakom soffan.

Jag kikade lite misstänksamt , det såg ut som en bur och det vet jag att

jag inte gillar men det såg väldigt bekvämt ut därinne med både kudde

och filt så jag bestämde mig för att prova en stund åtminstone



Nu är det dags att sova igen , hörde nåt om att vi ska upp tidigt

imorrn och skjutsa husse till jobbet , undrar vad som är i görningen nu ??

Måste bara skicka en hälsning  till min syster Lilja  som jag vet läser min blogg ibland , det vore kul om du kunde skaffa dig en egen blogg så jag kunde skriva på din med  :-)

( jag blev allt lite avundssjuk att du fick träffa brorsan, det vill jag med )




                                                  
                    Voff Voff !!






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards