Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Jansson - 21 augusti 2008 21:47


  Voff !!


jag har haft ett par arbetsamma dagar  , det började igår fm,

vi åkte iväg i bilen till ett ställe som först såg riktigt trevligt ut.

Jag fick hoppa upp på ett bord och en trevligt tant kom fram och pratade med mig , sen vet jag inte riktigt vad som flög i henne,  hon tog tag i nackskinnet på mig och sen gjorde det jätteont och matte höll fast mig trots att jag bara ville springa därifrån fortast möjligt.

När jag äntligen kom hem ville jag bara sova  ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Det där stället kommer jag akta mig för i fortsättningen, var så säker.






På kvällen var det dags för nästa prövning ....

Min favorit Tina kom på besök för att äta lite kräftor och då tyckte visst matte att jag kunde sitta i bur och titta på.





Matte kan inte mena allvar..., jag vägrar , jag tänker INTE  sitta här !!!





Hon lyssnar visst dåligt på mig ikväll , då ger hon mig inget annat val än

att ta till mitt säkra kort




Nu börjar det röra sig i köket ,  nu blir hon snart arg , men vad gör man

inte för att få komma upp ??




Så där ja  , funkar varje gång , tugga på sin säng får man INTE göra

i detta hus , det lärde jag mig tidigt.




Kräftorna tog visst slut väldigt fort , jag hann inte ens se hur de såg ut

men lite lek och bus i soffan fick jag vara med på







Idag började dagen helt ok iallafall ,en skogspromenad är helt i min smak


Vi började med att träffa en tjej som jag gärna ville leka med men

hon var lite svår att få igång




Inte ens min omåttliga charm hjälpte särskilt långt



så vi gick vidare .....



Jag försökte att charma matte istället med att ställa upp på en 12v bild

men jag har inte riktigt fått till det va ?  Känner mig osäker,det var så länge sen jag gjorde det här nu.



När vi kom hem fick matte för sig att ge sig på mina klor (Grrrr)

DET gör hon inte ostraffat kan jag säga ....


Kvällen har jag tillbringat med min lejonkompis och ett tuggben.

Livet leker igen !!!


                                                  
                Voff Voff !!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards