Alla inlägg under januari 2012

Av Jansson - 24 januari 2012 17:26

Voff !!


Januari är sannerligen inte en månad då det händer alltför mycket i mitt liv men desto mer i andras  :-)


När Poppins , Gucci , Ellen , Loke , Fanny mfl  kom till världen för drygt fyra år sen var det första kullen som matte följde på nära håll ...  kanske i närmaste laget enligt mig .....  :-))   

Om jag ska ge mig på en vild gissning , eftersom jag inte va med på den tiden , så tror jag att det är Gucci som är på ryggen , Poppins undersöker de nedre regionerna och sen är det  Loke som står rakt fram och är väldigt intresserad av vad hår är för nåt ....  I övrigt vågar jag inte ens gissa men det kanske finns nån som vet bättre ?

 


Som alla förstår  blev det inte mycket vettigt av det här men som tur var fanns det en  valp blogg  tillverkad av Jenny Hamberg där jag  lånar ett par riktiga bilder ....

Här har vi Gucci när hon bara var några veckor

   


Numera är hon en stilig ung dam som snart själv ska bli mamma till ett antal små vildar :-)

 


Om ni vill följa denna kull på närmare håll finns det en blogg:     http://www.guccisvalpar.blogspot.com/


Avslutningsvis vill jag  ge er bildbevis för att jag verkligen blev LC Champion förra året   :-)

 

                                                  
                                                  
                                    Voff voff !

Av Jansson - 8 januari 2012 18:47


     Voff !!


Idag har det varit en härligt solig dag , och första riktiga snön som man kunde leka i ,  bäst att passa på .

Tyvärr fanns det ingen sol i rasthagen men  springa kan man ju göra  ändå.

Här kommer lite fler bilder när jag leker med min frisbee  men den här gången vågade jag ta av mig täcket :-)

             


Efter en stund var jag tvungen att att stanna upp .....    Vem är det där ??

 


Jo en liten blandras tik på 5 månader ...  Får man verkligen vara så här söt ?

   


Hon vågade inte riktigt  komma in och hälsa  ,   men genom gallret går ju bra  , alltid en början ......

   


Det visade sig att vi bor  nästan grannar så  det finns hopp att vi ses igen ....


                                                  
                                                  
                                        voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards