Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

LC i Söderköping 8 juni 2013

Av Jansson - 13 juni 2013 19:11


Voff


Förra helgen bar det av till Söderköping , husse jobbade så matte och jag fick klara oss själva

Funderade lite hur det skulle gå , så för säkerhets skull satt jag upp hela resan , vad nu jag skulle kunnat göra

ifall hon inte hittat , det har jag inte kommit på än :-)

Följande filmer visar dock att matte lyckades ta sig fram ...:-)


Som omväxling börjar vi med tjejerna ...


Först ut är Dixitown För Dum För Pop i rött  , hon kom på 3:e plats och fick sitt första cert.


Hennes mamma Siprex Vita sprang  också , i vitt , denna gång räckte det till en 24 :e plats


Sweetmollies Peggy Lee kutade runt i blått täcke och landade på en fin 12:e plats


 

Klenod´s Unni i rött sprang mot Mc Tools Swedish Fashion i blått ,

De slutade på en 11:e plats respektive 2:plats med cert  :-)


  
Pompecas Love My Culture i rött  gjorde sin bästa tävling efter sin valpkull enligt sin matte och slutade på en 26:e p


Mina kullsystrar Springeldens Sixth Sense i rött och Springeldens Hi it´s Enough i blått fick springa mot varann

Det resulterade i att Kajsa kom på 5:e plats med sitt första cert och Müsli på 4:eplats .


Några av Müsli och Lingons barn var också med och sprang ...


Först ut är Springeldens Kärleksmums i rött  som slutade på en 14:e plats


Nästa man är Springeldens Kanelbulle i rött ,  han ledde efter första loppet men blev lite för ivrig i andra 

och slutade på en 14:e plats


Springeldens Mandelkubb i blått sprang till sig en 3:e plats  och ännu ett cert .


Avslutnngsvis  tar vi mtt eget lopp  mot systersonen  Oscar '

Springeldens Second-Chance i rött och Flowertwigs Bark At the Moon i blått

Jag blev 7:a   och Oscar kom på 9:e plats


Nu skulle jag haft lite bilder från prisutdelningen också men de får komma i en uppdatering lite senare ...


Grattis  än en gång till alla fina reslutat  och cert ,,


Nu laddar vi för  Tyskland :-))


                                                  


                                                  


              Voff voff !!
  
  
  
 


  
 


 



 
 
Ingen bild

Kajsa

19 juni 2013 13:12

Kutade runt var rätta ordet för Peggys insats! Själv har jag ju klart sämre kondition än syrran.......
Så var det ju tur att Du inte lade in bilderna från tikarnas prispall när det ju blev som det blev..... Otur att matte spillt rödvin på rosetterna!

Lycka nu till i Tyskland! Vi håller tassarna!
Kram från syrran Kajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jansson - 3 augusti 2018 22:18

  Voff !!   I söndags morse  åkte matte till jobbet som vanligt men kom inte hem som hon brukar  Det skulle visa sig  att hon dragit till min syster Kajsa ( även Janies faster )    Här har vi hela tjejligan  fr vänster  Peggy  Molly  Kajs...

Av Jansson - 26 april 2018 17:13

i  Voff voff   En helg i mars drog vi iväg till  Torpsbruk ,  även om det känns lite avlägset nu  minns vi fortfarande snö och kyla  så några bilder utomhus blev det inte tal om  men på kvällen blev det några stycken  i den goa värmen från ka...

Av Jansson - 10 november 2017 21:25


  Efter lite funderande och botaniserande bland gamla inlägg i bloggen har jag  kommit på att det nog är  lite kul att tassa här emellanåt trots allt  :-)   Vi  gör en mjukstart och börjar med lite gamla nyheter i form av   sista tävlingen för ...

Av Jansson - 29 juli 2014 21:08


    Voff !!   Länge sedan det blev ett blogg inlägg så det kanske är dags ...  :-)   Facebook  är bra på många sätt men när man vill lägga ut filmer får man inte använda den kvalite som behövs så därför lägger jag nu ut samma filmer här...

Av Jansson - 1 maj 2014 18:13


Voff voff !!!   Så  var det  dags igen för Lc prov ... matte tyckte "gammelgubben" kunde stanna hemma eftersom husse var ledig  och med facit i hand var det tur eftersom vi först tänkt att alla kanske kunde åka men då  tävlings dagen byttes från ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards