Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Jansson - 9 augusti 2008 21:48


  Voff!!


 Idag har matte och jag varit ute på en riktig långpromenad på en grusväg med stora fält , det var jättekul och jag hittade en massa roliga saker.

Matte verkade inte tycka att allt va godkänt men vad bryr jag mig om det,

jag springer ifrån henne om det behövs.

Till min förtjusning  glömde matte kameran hemma så hon hade för en gångs skull tid att leka med mig.


Ikväll har jag packat min väska för imorrn händer det stora saker ,

då ska jag ta med mig matte på tåget och åka hem till  mamma,

pappa, lillasyster och resten av gänget ett par dagar.

Jag längtar redan ,  kan nog knappast sova inatt , jag vill åka nu !!!

Jag avslutar för ikväll  med en bild på när jag fostrar min husse lite

hur man ska leka  :-)


Vi hörs igen när jag kommer hem .....   


                                                  
Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards