Alla inlägg under mars 2012

Av Jansson - 29 mars 2012 18:33


Voff !!


Idag vill jag gratulera världens bästa mamma Flinga på hennes födelsedag !! 

Hoppas hon fått  nåt smaskigt att tugga på ..

Letade lite i arkivet och hittade några huvudbilder även om jag insåg att det mesta på henne finns på film i det här huset ...

         


Här är det  mamma och jag som dansar loss för ett par vintrar sen  :-)

 


Att springa på LC fälten  säger  hon inte nej till heller 



Vi avslutar med en Oscar rapport .... Han hälsade på för nån vecka sen , 

för ett ögonblicktrodde jag att han blev så här glad att se mig

 


Men det visade sig att jag var brädad av en  ....   UGGLA .....  närmare bestämt  Jakob Uggla i Fablernas Värld.

Bättre lycka nästa gång :-))



                                                  
                                                  
             Voff voff !!

Av Jansson - 19 mars 2012 18:19


Voff !!


I helgen har matte och jag hälsat på min kullsyster Kajsa och hennes flock bestående av Molly , Peggy och matte Lenah


 På fredags kvällen bekantade vi oss,    puss på dig lilla Peggy


Puss på dig lillasyster Kajsa

 

  Molly  ville inte ha nån puss direkt men mysa i soffan med mig ville  hon

 


På lördagen hade vi en aning otur med vädret men inte stoppade det oss inte ,  tjejerna ville visa mig var de går på dagis , klart jag måste se det !!

Väl där var det varierat intresse för lek och stoj som ni kommer att märka på filmen :-)


Någon kanske saknade Molly ???  Jo , hon var med , jag har bildbevis,  men hon tänkte minsann  inte springa med oss

 
  

Innan det var dags för hemfärd envisades matte med sina huvudbilder ....


                                     Molly  ( Pompecas Love My Culture )

 


                                               Peggy  (Sweetmollies Peggy Lee)

 


                                   Kajsa (Springeldens Sixth Sense)

 


Men vad hände när det blev min tur ??  Jo matte tyckte hon har tillräckligt med huvudbilder på mig ....

 


När vi kom hem var det fika dags , men först kom Molly på att jag lämnat lite av min frukost så hon var snabbt framme , så god som min mat var :-)   Peggy kan nog glömma att hon får smaka denna gång ...

 


Fika fick vi allihopa .....

 


En sån tuggis måste ätas på ett alldeles speciellt sätt

 


Efter fikat tyckte Kajsa det var dags för en middags lur så hon gick upp en våning

 


Varken Peggy eller jag var särskilt trötta så vi diskuterade vad vi skulle göra istället

 


Man kan ju alltid busa lite och tugga på varann ....  :-)

 


Då kom visst Kajsa på att hon inte va så trött utan ville kolla vad vi gjorde  


Ok  kära syster , jag ställer upp på en bild med dig också ...

 


En sak har jag lärt mig av min syster denna helg  , hon delar inte gärna fåtölj med mig

 


Men att dela soffa går hur bra som helst

 


Jag vill avsluta med två bilder på min söta syster från igår  när vi skulle åka hem och det blivit fint väder ....


                                      Kajsa    (Springeldens Sixth Sense)

    


Tack för att vi fick komma och hoppas vi ses snart igen !!

                                                  

                                                  

            Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards