Alla inlägg under februari 2013

Av Jansson - 12 februari 2013 16:42


     Voff !!


Så har då dagen kommit när man får frossa i en jätte stor  och maffig bulle....


Men hur nyttiga är de egentligen ??  Är de verkligen sååå goda som man inbillar sig när man tittar på dem ?

Nä, jag avstår min i år , måste ju tänka på att våren snart är här och det vet man ju vad det betyder :-))

 


Va ??   Vad menar matte när hon säger "det är fult att ljuga " ??  Skulle jag inte ha karaktär att avstå ??

   


Ok , jag vet inte vem jag försökte lura  men nu gäller det att hugga in så mycket som möjligt innan matte

tycker att det räcker ......  mmmmm  ,  smaskigt är det ....!!  :-)

 


  Hoppas fler har fått smaska på semla idag ....

                                                  
                                                  
                                  Voff voff !!

                                                  
                                                  
                 

Av Jansson - 10 februari 2013 19:41


Voff !!


Förra helgen hoppade matte och jag på tåget till Vänersborg för att hälsa på kullsyster Kajsa och hennes flock

 


På fredag kvällen , när vi kom dit tog vi det lilla lugna , här har vi Peggy (Sweetmollies Peggy Lee)  och

Kajsa (Springeldens Sixth-Sense)  i soffan

 


Samtidigt landade jag själv och Molly (Pompecas Love My Culture) i köket i väntan på kvällsmat

   


På lördagen blev det desto livligare , då åkte vi ut till hunddagiset och sprang i rast gården .

dvs Peggy och jag fick springa och testa flåset :-)

         


Ett och annat tjyvnyp blev det också .... :-)

           


Himla kul hade vi iallafall ....  Här är vi allihopa på bild , nån kanske undrar varför de andra två tjejerna är

utanför hagen .... jo Molly va inte så leksugen och Kajsa passade på att börja löpa i början på veckan ,

att släppa ihop oss i rasthagen hade allt varit en lite  för stor utmaning för mig :-)

 


Då vi kom hem fick jag lära mig av Kajsa att det är mellis dags :-)

 


Själv kände jag att jag behövde vila en stund

 


Söndag förmiddag var det dags att vända hemåt igen efter en kanon helg ...

Kajsa trodde knappt sina öron ...  Va ?? Ska ni åka hem redan , ni kom ju nyss och brorsan har ju varit riktigt

trevlig den här gången :-)

 


Tror nog att syster yster saknade oss lite för så fort matte lämnat sovrummet la hon sig där jag hade legat :-)

 


Tack för denna helg och nu syns vi förhoppningsvis snart på LC banorna igen .... :-))

          

                                                  

                                                  

                                                 Voff voff !!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards