Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Jansson - 23 maj 2010 21:42


        Voff voff !!


Det har varit mycket snack om Lure Coursing men det finns ju faktiskt whippetrace också , det kommer rapport från nån träning men igår var det

tävling i Kalmar som gällde.

Kullsyster Lilja och tant Laika kom också dit .

Denna gång blir det bara filmer som omväxling men jag har även fått matte

att dokumentera mina kompisar från Norrköpings klubben


Vi börjar med  en  Norrköpings kille som heter Ozzy , han startade i lopp 1


Därefter har vi syster Lilja i lopp fyra


Nästa Norrköpings kille heter Tarzan och är "lillebror" till Ozzy


Sen blev det äntligen min tur , sprang i samma lopp som tant Laika


Slutligen har vi en tjej från Norrköping klubben som heter Gissa och hon

klarade dessutom sin licens


Eftersom Laika sprang i smma lopp som mig och matte fokuserade på mig

så tar vi Laikas final lopp också



Sådär ja  nu har alla sprungit  och alla har haft jätte kul även om det blev

ganska blygsamma placeringar ...

Hur ska man springa för att vinna då ??

Ja jag kan ju passa  på att titta på mina polare i Norrköping eftersom

killarna var med i A finalen och Ozzy vann hela tävlingen så jag tycker

 vi tittar på det med ....


Undrar när jag får springa nästa gång ??


                                                  
                       Voff voff !!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards