Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Jansson - 14 maj 2010 13:15


        Voff !!


Igår när jag vaknade såg jag att det regnade så jag räknade med en dag i soffan.

Söndagar brukar vara ganska lugna och vem vill bli blöt när man inte behöver fast matte och husse hade visst andra planer idag , de drog ut mig i bilen istället.

Undrar vart vi är på väg !!!  Vi åkte ganska länge också , kanske de försökte åka ifrån regnet , vad vet jag men till slut stannade vi vid nåt som heter Eggeby Gård.

Där fanns en JÄÄÄÄTTE LÅÅÅÅÅÅNG gräsmatta med tre burar längst bort.

Jag började misstänka att det skulle kunna bli en riktigt rolig söndag

Visst blev det så , vi var några stycken som trotsade regnet och sprang för glatta livet  :-)    Jag fick springa mot en kille som heter Justin


                        In i buren ....



                        och sen bär det iväg   



                        Här gäller det att ligga i   

 


Jag lyckades hålla undan , men jag fick kämpa ända in i mål....


Tänka sig att det är så roligt att springa när man får chansen.


Alla fick springa två lopp men ni som känner mig vet att jag kan vara ganska envis när jag verkligen vill nåt .

Dessutom har jag nu kommit på att det KAN löna sig att skrika allt vad man orkar för att få sin vilja igenom , även om det innebär att man får springa ensam


                          Livet är att jaga trasa    



                                                Voff voff !!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards