Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Jansson - 18 maj 2010 21:55


          

                        Voff !!


Har haft lite datastrul här men nu ska jag berätta om helgen som var innan

jag kryper ner i min Bia bädd .

Matte och jag tog volvon och åkte iväg , lite hoppades jag allt att det

skulle vara nåt race på gång men det blev jättebra ändå, även att jag inte

fick springa mot nån.

Vi åkte rakt ut i skogen utanför Gamleby och  hittade  en stor trädgård .

Där hade jag mycket att göra och kolla av

 



Det fanns många roliga småkryp att studera  , myror kallas visst en del.



De finns i gräsmattan också upptäckte jag  ....


Annars hittade jag en annan kompis att leka med men matte avrådde mig



Ok då men då vill jag gå på promenad i skogen istället fast först ska jag lägga ut en bild som matte vill ha med ....



Men sen bar det av till skogen,  att springa med pinnar är ju så himla kul


Kan nån möjligen räkna ut vad jag gjorde på kvällen när vi kom hem till mattes kompis i Västervik ????

  


Ja det är väl inte så alldeles svårt att gissa va ??

  

               


                            Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards