Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Jansson - 7 maj 2010 22:59


                   Voff !!


Oavsett vad en del verkar tro så ska jag njuta av min stora bur när jag är ute och åker ,  jag har inga planer på att dela med mig några längre stunder,

men visst får mina nära  och  kära  inspektera hur jag har det där bak i bilen :-)


Denna dag blev väl inte riktigt som jag trott  , den började bra  , en cykeltur med husse  , inget konstigt med det , men på eftermiddgen skulle vi åka bil och hamnade på en parkering.

Jag  får komma ut och vi går mot en byggnad  , jag kollar in genom fönstren och ser några andra hundar där inne , coolt  ställe , dit vill jag ....

Jodå  vi går in , får vänta en stund  , ställer mig på vågen , hur lätt det nu är att koncentrera sig när det finns så mycket annat spännande  ,   vänta lite till ....

Till slut kommer en tjej som ser trevlig ut , hon vill att vi följer med henne  , väl i ett  annat  rum så är snällheten borta ..... (matte tycker jag överdriver nu )

Utan förvarning sticker det till i nacken , sen är det klart.

Matte försöker fjäska med att när jag nu varit så duktig kan jag nog kanske få springa även när spring tävlingarna anordas utanför Sverige , 

Det tror jag på när jag ser det !!!!!

Däremot  tackade jag  inte nej till belöningen när jag kom hem ....

                  EN KYCKLING KLUBBA !!!!

 



                                             Voff voff !! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards