Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

1 januari 2010

Av Jansson - 1 januari 2010 23:46


           Voff !!

God fortsättning !!   Ny dag och nytt år  har jag hört att det är nu !


Jag hade en ambition att önska er alla ett Gott Nytt År igår  men matte hade visst

andra planer.

Som vanligt , som den tidsoptimist hon är , så for hon runt i lägenheten så jag fick koncentrera mig på att inte bli lämnad ensam hemma när hon for ut genom

ytterdörren med en hiskelig fart .

Vi sprang till bussen allt vad vi orkade men  vad hjälpte det , den hade ju gått

redan så det är ju tur att det kommer flera :-)


Ganska snart kom jag på att vi skulle fira in det nya året med min kompis David .



Matte skulle förstås prata med hans mamma så när David och jag busat färdigt för en stund och jag visat katten Simon att han sitter säkrast på fönsterbrädat istället för att äta upp min mat så  la jag mig i bästa fåtöljen med mitt favorit tuggben

 



Vid midnatt blev det ett fasligt hallå , vi sprang in till grannen och alla skulle skåla i sina glas medans det small ute som det aldrig gör annars , och tur är väl det för det skulle man ju bli trött på direkt , matte är glad att jag inte är rädd men det har man väl  inte tid med , har kanske hittat nåt spännade nu när alla är upptagna med annat ....

 


Dessutom fick jag lite extra godis , vem kan klaga på det  ???

   


Men det är ganska konstigt det här med fester , hur kul man än har så blir man sömnig , finns det nån som har nåt recept för att slippa det ??


Kan bara säga att det är än mysigare att sova på golvet med en kompis :-)

  



GOTT NYTT ÅR    på er   , ingen nämnd och ingen glömd !!


                                                  

       Voff voff !!  

 
 
saynoo

saynoo

2 januari 2010 00:20

Gott nytt år!!

:)

http://hollywoodnews11.blogspot.com

 
BoEL

BoEL

10 januari 2010 17:58

Gott nytt år :D

http://boel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jansson - 3 augusti 2018 22:18

  Voff !!   I söndags morse  åkte matte till jobbet som vanligt men kom inte hem som hon brukar  Det skulle visa sig  att hon dragit till min syster Kajsa ( även Janies faster )    Här har vi hela tjejligan  fr vänster  Peggy  Molly  Kajs...

Av Jansson - 26 april 2018 17:13

i  Voff voff   En helg i mars drog vi iväg till  Torpsbruk ,  även om det känns lite avlägset nu  minns vi fortfarande snö och kyla  så några bilder utomhus blev det inte tal om  men på kvällen blev det några stycken  i den goa värmen från ka...

Av Jansson - 10 november 2017 21:25


  Efter lite funderande och botaniserande bland gamla inlägg i bloggen har jag  kommit på att det nog är  lite kul att tassa här emellanåt trots allt  :-)   Vi  gör en mjukstart och börjar med lite gamla nyheter i form av   sista tävlingen för ...

Av Jansson - 29 juli 2014 21:08


    Voff !!   Länge sedan det blev ett blogg inlägg så det kanske är dags ...  :-)   Facebook  är bra på många sätt men när man vill lägga ut filmer får man inte använda den kvalite som behövs så därför lägger jag nu ut samma filmer här...

Av Jansson - 1 maj 2014 18:13


Voff voff !!!   Så  var det  dags igen för Lc prov ... matte tyckte "gammelgubben" kunde stanna hemma eftersom husse var ledig  och med facit i hand var det tur eftersom vi först tänkt att alla kanske kunde åka men då  tävlings dagen byttes från ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards