Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Jansson - 8 januari 2010 13:40


                  Voff !!


Va kallt det  är nu för tiden , man fryser om tassarna så man kan ju knappt tassa här heller :-)


Hur som helst så drog matte med mig på en morgon promenad  för ett par dagar sedan , jag blev lite fundersam eftersom vi inte brukar gå långpromenaden förrän lite senare .

Nu överraskade matte mig med att hitta Lingon på den där fotbollsplanen där vi träffade honom sist


  Det blev full fart direkt så  vi inte skulle frysa fast ....  


Men efter en stund så blir man ju allt lite godis sugen iallafall  :-)  


När det blev för kallt att vara ute fick vi följa med in och fortsätta leka  ...

Ok ok    Jag ger mig ....  !!   :-)

     

Efter en stund kom även min gamla kompis Abbe för att kolla läget ...



Klart att alla kan leka   "Alla biter alla "



När vi kom hem la jag mig direkt i mitt sofhörn och somnade som en stock...


Kul att ses Abbe och Lingon !!

                                                  
           Voff voff !!   



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards