Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Jansson - 17 januari 2010 18:04


                    Voff !!


Idag har jag varit en liten olydig kille men så länge inte matte märker nåt så är jag lugn. :-)

Det  jag gjort är att jag lånat mattes telefon och kollat igenom bilderna som hon har där i eftersom jag saknar en bild som jag vill blogga med .

Jag hittade den så nu får ni också se att jag och min kompis har varit med matte på jobbet en eftermiddag för några veckor sen.

Jag vet att man ska sitta stilla  när man åker buss sen är det visst inte helt ok att ha fötterna på sätet enligt matte men man kan ju inte få allt eller hur ?

  


Ni kanske undrar varför matte inte uppskattar att jag lånar hennes telefon?

Jo jag lånade hennes gamla för ett tag sen men då gick det inte lika bra

eftersom jag inte var lika duktig på hur jag skulle göra.

Då såg telefonen ut så här efteråt.

  


Jag kan nog förstå att matte blev lite trött på mig då.

Men nu är jag mer försiktig och matte tycker jag har en häftig stil

när jag äter iallafall   :-)

  


                                    Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards