Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Jansson - 4 januari 2010 21:48



            Voff !!


Som ni redan läst  så hade jag en helt ok nyårsafton men om man kollar in hur min bror Zunken och hans  bästa kompis Zizo hade det så blir man både arg och ledsen på samma gång .

Visst tyckte jag att det blev ett himla oväsen vid midnatt men eftersom matte sa att det var ok så tänkte jag att då kan det inte vara så farligt .

Tyvärr  missade Zizo att kolla med sin matte innan han blev rädd och stack.....

Gå gärna in på Zunkens sida för mer info ....

Jag håller nu med om att smällare kan vi vara utan!!!  dessutom hindrar dessa att jag får träffa min nya kompis LIngon på ett tag  , tills det slutat smälla så jag undrar  också vad det är  för bra med allt detta smällande  !!!   MORR  !!!!!



Nu till  nåt mycket roligare ..........

Vi har fort farade en massa snö  ....

Vill ni veta vad jag gör då ???

 

 Jag vet att jag berättat det  tidigare  men ni får ett bild kollage till ....

Ni kan ju ha glömt   :-)

      


Jag behöver mog inte påminna er vad matte tycker om allt jag stoppar i munnen

Hon är så känslig ibland    :-)   


                                                  
                      Voff voff !! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards