Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Jansson - 28 mars 2009 12:41


                   Voff !!


Kom ju på en sak till som jag vill skriva ....

Min matte tycker ofta att jag är så lik min syster Kajsa i ansiktet

och nu har hon en bild där det syns tydligen ....

Tycker Kajsa att vi ser lika ut också kanske? Eller nån annan med för den delen? :-)


                                                  Voff voff !!

Av Jansson - 28 mars 2009 12:25



                                      Tja !!!


Jag ser nu att det här börjar likna en vecko blogg så sällan som jag får chans att komma till datorn...   Det måste bli bättring .

Vad har jag då gjort sista veckan ? Ja det är inte så lätt att komma ihåg men

senast jag skrev så var det vår i luften men senaste veckan har det varit värsta vintern,  jag har sprungit och stojat i det vita goda .

Matte har ett nytt fluffigt täcke som vi nästan slåss om att få gosa ner oss i

jag vill helst ha en pinne att tugga på samtidigt som ni ser


Nä , nu ska jag försöka slita mig från detta täcke och åka till min tjej Alice

Vill bara passa på att ge mina syskon en grattis puss på nosen.

Vi är idag 10 månader gamla :-)




                                             Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards