Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Jansson - 22 mars 2009 01:50


                    Voff !!

Oj vad tiden går , det är nästan en hel vecka sen jag satt här senast.

Det har hunnit att bli söndag fast egentligen är det ju sen lördag kväll ,

bara det att jag somnade med matte i soffan, vilket inte är så ovanligt. :-)

Passar på att tassa några rader innan jag rullar ihop mig igen.

Idag har det varit så härligt att vara ute, jag har för första gången i år varit utan täcke på långpromenaden


Vi letade upp en ny skog idag där vi fick vara för oss själva

istället för den gamla vanliga där det är ganska mycekt folk på helgerna


Men kom nu då matte , sitt inte bara där, det finns en massa skoj i skogen.


Att springa runt i skogen som en galning är bland det bästa jag vet


Det gör inget om matte kastar en och annan god pinne också.


Har man inte fått nog med spring i bena i skogen kan man alltid ge sig ut på åkern och jaga fåglar


Men de var visst lite snabbare än jag idag .....  Bättre lycka nästa gång



Nu måste jag sova vidare ..... 

                                                  
                   voff voff !!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards