Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Jansson - 11 mars 2009 20:17


                         Voff !!

Matte har pratat om att snart blir det vår och det är slut med snön på ett

bra tag , men tänk så fel hon hade ....

Igår började det snöa jättemycket och det har fortsatt idag .

Det är så himla kul och det finns så mycket att göra .

För det första är snö jättegott att äta och det är lite festligt när snön

fastnar på näsan


Det är spännade att ha lite koll på vilka som bor i skogen


Jag är duktig på att sitta fint på en sten.....

Vad gör man inte för en bit köttbulle? :-)



 Här är jag ute på tunn is kan man säga , jag blev lite blöt om fossingarna


Skojigast är trots allt att springa som en tok


Sammanfattningsvis blev det en heldag i skogen  :-)


Avslutningsvis vill jag hälsa till tomtenisse att jag tror att jag listat ut vem du är , rådfrågade matte och nu är ganska säker på att jag busat med "nissen " ett antal gånger :-)

Dessutom vill jag tacka Kajsa för tipset om rattmuffen , det måste jag prova

nästa gång.


                                                voff voff !!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards