Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Jansson - 8 mars 2009 20:57


                      Voff !!

Jag vill börja med att berätta för Oskar att det var inget synd om mig .

Först trodde jag också att matte bara tänkte lämna mig där men hon har senare berättat att hon va ju tvungen att möta upp husse för att få hans lägenhets nyckel så hon kunde hämta extra nyckeln till bilen i lägenheten ,

då alla mattes nycklar var i bilen.

Det tog bara några minuter eftersom husse råkade vara i närheten med en buss som skulle till garaget , vilken tur för mig !!

Nu till dagens lunch, den blev inte som den brukar kan jag säga, när matte skulle sätta ner skålen på sin plats tappade hon den så den mesta for ut över halva golvet .

Matte tyckte jag kunde börja äta men jag var misstänksam, äter man nåt från golvet är det ju för att man inte får ta det egentligen , eller hur ?


Ibland är min matte alldeles för lätt road , eller vad säger ni ??

Hur kul är denna bild på en skala ? ....


                                                 Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards