Alla inlägg den 28 december 2009

Av Jansson - 28 december 2009 21:18

         


               Voff !!


Nu ska jag inte låta er vara nyfikna längre  utan ni ska få veta vem jag lekt med .

När jag var  borta på semester så passade Abbe på att skaffa sig en alldeles egen kompis , snacka om att jag blev snopen  och avundssjuk , jag ville ju också ha en egen kompis , nu är jag  inte lika säker längre, missförstå mig rätt , Lingon är en jättekul kille även om jag tror att han blir ännu roligare när han blir lite större men ni skulle ha sett min matte , så larvig hon blev , hon tjatade i flera dagar om  hur söt den lille killen var.

Jag tror det räcker att låna andras kompisar , jag behöver inte nån egen :-)

    Här har ni den lilla söta killen som heter Lingon 


Jag försökte få lite fart på honom och skrämmas lite ....


Glömde tillfälligt bort att han är van vid stora killar så det var bara att ge upp.



Tur att man har akrobat talanger så man hänger med i svängarna och inte trampar på den lille charmören , antar att jag inte skulle ligga på topp då


Om jag får säga det själv tycker jag att jag gjorde mitt bästa för att vi ska få fortsätta leka framöver ....

     


Mattes favorit bild är visst den här , så ni får den med ....



Ok , jag erkänner  det är kul med en ny kompis , hoppas vi ses snart igen ...


                                                  Voff voff !!        

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards