Alla inlägg den 26 december 2009

Av Jansson - 26 december 2009 20:55


                Voff !!


Vad har man bröder till ??  De bara fuskar !!    

Såg att Zunken tagit reda på vem som är min nya kompis , kanske han inte

är den enda som gjort det heller men nu kom ju julen emellan så nu får ni vänta

på min personliga rapport ett par dagar till    


På julafton åkte vi till husses mamma i Mjölby och firade lite , jag tycker förstås

att paket upptagningen är det roligaste på hela dan




Jag är riktigt duktig på att klara mig själv ......

 


Men vad är det nu jag fått ????   JAAAA ,  en boll !!!    Jag älskar bollar !


När det blev matdags var det inte direkt hundgodis som serverades enligt matte så jag passade på att sitta i knät på Martina  och kramas lite   :-)

 


Vi stannade inte så sent eftersom husse skulle jobba morgonen därpå  men vi hann ju med det viktigaste  :-)


Igår var det då juldagen , matte flög upp när klockan ringde så jag förstod att det skulle hända nåt även idag ...

Ett par timmar senare kom Tina & David o hämtade oss  och sen styrde vi mot Åtvidaberg .

När vi kom dit  var det Tina och David som fick paket ....

Eh ... va ??  Igår var det ju bara jag som fick paket , ska de också ha ??

Paketet kallades dessutom förlovningspresent , jag trodde det heter  julklapp i dessa dagar  men  GRATTIS till förlovningen säger jag  då.


Jag fick ju som ni ser vara med och hjäpa till med paketet iallafall  :-)


Efter fikat fick jag t om sitta hos Tina en stund och mysa med mitt tuggben


Jag måste dock ligga lite i min favorit stol och vila  , jag ser allt att det finns några julklappar även i det här huset  :-)  


 När man minst anar det så är det dags att ha lite kul igen....



Ok,  lite hjälp behöver jag nog denna gång av min kompis

Men vad är det jag har fått ????    

        


Ahhh ...   det där var nån ny grej som jag aldrig sätt förut .

  


Ännu en lång och jätte rolig dag börjar ta slut , jag fick även ett jättestort ben som ni ser  på nästa bild , tack så jättemycket men nu måste jag sova !!                 ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz


                                        Voff voff !!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards