Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jansson - 22 december 2009 18:55


                Voff!!

Jag har kommit lite efter igen eftersom mattes dator bestämde sig för att ha ett

eget liv och skriva lite vad den tyckte oavsett vad matte tryckte på.

Nu är allt i sin ordning igen så då passar jag på att tassa lite .

Nej det är inte jag som fyllt år om nån nu trodde det men min lektant fyllde för ett tag sen, så vi var där i lördags kväll och grattade men vem har sagt att man måste vara trevlig när man hälsar på ?

Jag såg ju nåt  spännade  i fönstret som inte vi har hemma, måste utforskas!



Ok då,  lite trevlig kan jag nog vara också när jag tänker efter .....


Men inte för länge , jag är som vanligt på bushumör ....

        


Pussas lite ingår också  , eller hur ??


Nu är är festen slut .....


Igår träffade jag en liten kille jag aldrig träffat förut men förhoppningsvis blir vi riktiga kompisar framöver    :-)

Men den storyn tänker jag spara på en stund.

Ni ska väl ha något att se fram emot och vara lite nyfikna på :-)


                                                  

                     Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards