Alla inlägg den 18 december 2009

Av Jansson - 18 december 2009 23:14


      Voff !!


Min matte jobbar en hel del nu så hon har  inte så mycket tid att följa med mig ut

men idag  fick jag med henne ut en stund, passade perfekt då även solen va ute


Husse och jag skulle ändå till Mjölby en vända så vi tog med matte ut  en sväng Matte var lite sen till bilen så jag passade på att ta hennes plats.

Kan väl inte säga att hon såg alltför glad ut i baksätet   :-)


Vi åkte ut lite på landet kan man säga så att jag slapp kopplet

 sen var det fritt fram att leka i snön     JAG ÄLSKAR SNÖ !!!

  


Men ska jag vara riktig ärlig så äter jag hellre det vita guldet ....

 


    Det är såååååååååååååååååååå  gott !!

 



    Nä nu är det full fart igen så man inte fryser  :-)



Avslutningsvis vill jag skicka en hälsning till farbror Milton att jag tränar också på att gå på två ben    :-)



Nu drar jag vidare ...................     

         

                      Voff voff !!   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards