Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Min nya bil

Av Jansson - 22 maj 2011 19:03


       Voff !!


Vilken härligt solig dag det varit idag , passar perfekt att åka tll Klubbarp

 

Dagen till ära fick jag åka i min nya bil som husse stolt visade upp

Husse får faktiskt ursäkta men jag förstår inte vad det är för bra med den här bilen , jag gillar den  svarta bättre , nu hamnade jag ju i  min gamla bäbisbur ,

 Hur kul är det på en skala ??


Desto roligare är det på klubben , vi fräschade upp minnet  vid balans hindren

       

Även slalom banan satt

 

Senaste kursen jag gick var ju  första delen på agility 

och visst kan jag hoppa över hinder

     Däcket kändes lite lågt och konstigt

  Men däcket vi hittade en bit in i skogen satt lite högre

  Men nu är jag redo för lite spring

 

                          FULL FART  FRAMÅT

 

Så ska en söndag eftermiddag se ut  :-)


                                                  

                       Voff voff !!

 
 
Ingen bild

Pixi

22 maj 2011 19:23

jaaa, jag har oxå testat på att rejsa idag o imorgon el nästa dag ska jag testa en nybyggd agilitybana som mattes kompis har gjort. voff voff.
p.s din syster hon som heter på L nöp mig i örat idag så jag fick 2 hål som blödde jäääääääääättemycket

 
Ingen bild

Pixi

22 maj 2011 19:23

jaaa, jag har oxå testat på att rejsa idag o imorgon el nästa dag ska jag testa en nybyggd agilitybana som mattes kompis har gjort. voff voff.
p.s din syster hon som heter på L nöp mig i örat idag så jag fick 2 hål som blödde jäääääääääättemycket

 
Gammelmatte

Gammelmatte

22 maj 2011 20:32

Du ska nog inte klaga över buren Jansson! Jag tycker att du verkar åka rätt bra ändå!
Puss på nosen!

http://muslisvalpar.blogspot.com

 
Ingen bild

Mattias

23 maj 2011 09:20

Jag ser att Disa och Lingon kommer få lite konkurens på agilitybanan av dig.... Men visst är det kul att gå kurs? Särskilt när man får springa efteråt :D

 
Ingen bild

Jansson

24 maj 2011 20:21

Att gå kurs är det bästa jag vet , min plan är att få matte till att vi ska gå igenom hela kursplanen innan vi är klara , får se om jag lyckas :-) Lingon kanske kan visa mig nåt knep när det gäller slalom banan , jag får inte till den , det är läskigt med alla pinnar som står så tätt.

 
Ingen bild

Kajsa

26 maj 2011 12:44

Ja, tänk vad mycket roligt Du får göra! Det fick jag också innan småglina kom in i huset. Nu gör vi nästan aldrig något roligt och matte bara lovar att sedan och sedan......Hon har t.o.m lovat att vi ska hälsa på dig i Linköping nästa gång vi åker upp till Mjölby. Äntligen något att se fram mot!

Kram från Kajsa

P.S Matte är återförsäljare inte bara av valpar, utan också av grindar och galler. Hon har ett galler till en Skoda Yeti och en grind till en Renault Kangoo, tror Du det kan vara något för den nya bilen? Här byter vi ju bil ganska ofta eftersom jag käkar upp bilbältena........hm

 
Ingen bild

Jenny

28 maj 2011 10:08

Vilka fina bilder! Den där Micke håller en leende Jansson är helt underbar!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jansson - 3 augusti 2018 22:18

  Voff !!   I söndags morse  åkte matte till jobbet som vanligt men kom inte hem som hon brukar  Det skulle visa sig  att hon dragit till min syster Kajsa ( även Janies faster )    Här har vi hela tjejligan  fr vänster  Peggy  Molly  Kajs...

Av Jansson - 26 april 2018 17:13

i  Voff voff   En helg i mars drog vi iväg till  Torpsbruk ,  även om det känns lite avlägset nu  minns vi fortfarande snö och kyla  så några bilder utomhus blev det inte tal om  men på kvällen blev det några stycken  i den goa värmen från ka...

Av Jansson - 10 november 2017 21:25


  Efter lite funderande och botaniserande bland gamla inlägg i bloggen har jag  kommit på att det nog är  lite kul att tassa här emellanåt trots allt  :-)   Vi  gör en mjukstart och börjar med lite gamla nyheter i form av   sista tävlingen för ...

Av Jansson - 29 juli 2014 21:08


    Voff !!   Länge sedan det blev ett blogg inlägg så det kanske är dags ...  :-)   Facebook  är bra på många sätt men när man vill lägga ut filmer får man inte använda den kvalite som behövs så därför lägger jag nu ut samma filmer här...

Av Jansson - 1 maj 2014 18:13


Voff voff !!!   Så  var det  dags igen för Lc prov ... matte tyckte "gammelgubben" kunde stanna hemma eftersom husse var ledig  och med facit i hand var det tur eftersom vi först tänkt att alla kanske kunde åka men då  tävlings dagen byttes från ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards