Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Jansson - 29 maj 2011 14:04


            Voff !!


Igår var det som de flesta vet min 3 årsdag och den började med att vi åkte ut en bit på landet och träffade en ny bekantskap som heter Duffi .

Matte tycker han är sååå mysig och björnlik :-)  Han gillar att leka med boll också

   Jag har full koll ,  jag tar den ....

  Jaaaa    mitt i prick , lika säker varje gång

Hoppa över häcken är inga problem det heller

   Men nu är det min tur va att springa över ängarna och ha lite kul

 När vi kom kom tillbaka hem hade husse lagom slutat arbeta så då fick jag paket av honom , jag har min egen stil när jag öppnar paket som ni ser :-)

Det visar sig att jag fått en godis automat som inte är helt enkelt att få ut bitarna ur men det ska nog fixa sig :-)

   

Av matte fick jag en julklapp  istället ....  eller nähä  det var visst bara så enkelt att det va det pappret som fanns hemma  :-)

  Måste nog lägga mig på fällen för att få upp den här

   Ahh  en apa som låter precis som den ska  !!!

   Är det roliga slut redan ?

  Nejdå  , en födelsedags middag fick jag också förstås , jag såg inte till nån tårta men strimlad lövbiff är minst lika gott :-)

Nu ska jag ut i det fina vädret innan solen försvinner ...

                                                  

                                            Voff voff !

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards