Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Valp Extra

Av Jansson - 20 mars 2011 20:46


    Voff !!

en här veckan har jag varit hemma hos min syster och träffat hennes små barn som nu hunnit bli 6 veckor så av förklarliga skäl blir det bara bilder på dem :-)


När vi kom dit var det dags för de små liven att få lämna valp lådan och komma ut i köket för första gången .

Mamma Müsli hjälper  till att komma ut i stora världen

 


Alla var dock inte övertygade om att det var så jätte kul .

Lille Ferdinand undrar vad han ska  göra

  


Han kom snabbt på att världen får vänta en stund

  


Känns helt ok att sitta här och kolla läget därute istället

 


Jag är en riktig mysgubbe istälelt

  

 och jag kramas gärna med min bror Sumo


Här har vi ett annat gäng med Bruno i spetsen som är lite tuffare

  Här sitter Lillan och laddar för lite bus


Utan förvarning blir det full fart på henne

 


Lillan , i mitten, försöker dra med sig Rosa , till vänster och Mimmi till  höger .

 

Magda funderar på vem som står  utanför  staketet  :-)

  Jag måste medge att jag tyckte det var lite spännande också men det är bäst att verka  ointresserad så hon inte tror jag är intresserad och vill följa med mig hem  :-)

     


Valp lådan måste vi  ta en titt på också .....

Här har vi Mimmi Bruno och Rosa


                             Magda och Ferdinand


                           Rosa  och Lillan


                                         Sumo och Bruno


Visst är de söta allihop , jag lämnar till er att lista ut vem som är vem :-)

   


Slutligen har vi en något udda sov stil på Bruno , eller vad tycker ni ?

 

Kanske ska testa nu när det är dags  även för mig att sova  :-)  


                                                  
       voff voff !

 
 
Ingen bild

Mattias, Disa & Lingon

20 mars 2011 21:30

Vad söta de är de små liven!!! Är du helt säker på att du inte vill ha en liten valp?

 
Ingen bild

Katarina

22 mars 2011 22:34

Oh vilken kommer att bli Janssons nya bror???Det är väl dags för en till nu.

 
Ingen bild

Jansson

23 mars 2011 20:33

Det kommer inte in några småbarn i mitt revir :-)

 
Ingen bild

Kajsa

26 mars 2011 15:27

Klokt tänkt Janson! Här är så mycket småglin att man får gå och gömma sig! Usch och fy! Var glad att Du är själv om mattes och husses gunst!

Kajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jansson - 3 augusti 2018 22:18

  Voff !!   I söndags morse  åkte matte till jobbet som vanligt men kom inte hem som hon brukar  Det skulle visa sig  att hon dragit till min syster Kajsa ( även Janies faster )    Här har vi hela tjejligan  fr vänster  Peggy  Molly  Kajs...

Av Jansson - 26 april 2018 17:13

i  Voff voff   En helg i mars drog vi iväg till  Torpsbruk ,  även om det känns lite avlägset nu  minns vi fortfarande snö och kyla  så några bilder utomhus blev det inte tal om  men på kvällen blev det några stycken  i den goa värmen från ka...

Av Jansson - 10 november 2017 21:25


  Efter lite funderande och botaniserande bland gamla inlägg i bloggen har jag  kommit på att det nog är  lite kul att tassa här emellanåt trots allt  :-)   Vi  gör en mjukstart och börjar med lite gamla nyheter i form av   sista tävlingen för ...

Av Jansson - 29 juli 2014 21:08


    Voff !!   Länge sedan det blev ett blogg inlägg så det kanske är dags ...  :-)   Facebook  är bra på många sätt men när man vill lägga ut filmer får man inte använda den kvalite som behövs så därför lägger jag nu ut samma filmer här...

Av Jansson - 1 maj 2014 18:13


Voff voff !!!   Så  var det  dags igen för Lc prov ... matte tyckte "gammelgubben" kunde stanna hemma eftersom husse var ledig  och med facit i hand var det tur eftersom vi först tänkt att alla kanske kunde åka men då  tävlings dagen byttes från ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards