Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Jansson - 13 mars 2011 19:28


              Voff !!


Äntligen var det så dags för  fettisdagen :-) 

Jag försökte få matte att göra en "Zizo bulle" fylld med köttbullar ...  men när jag tänker efter så är originalet också riktigt god .


Vänta nu , var är min tallrik ?


Puh,  jag blev riktigt orolig för en kort sekund, men nu är jag nöjd och glad igen .


MUMS ....   Va gott det är ...

 


Några minuter senare  .................



Hallå !!   Jag skulle också vilja ha en semla som alla andra , nån måste ha räknat fel , min tallrik är tom , om nu nån missat det .

          

  

Nåja,   det var gott så länge det varade  även om jag  bara fick locket och grädden som vanligt  :-)


Igår lockade matte med att vi skulle göra nåt kul,  jag var spänd hela dagen och undrade vad som skulle hända .

Framåt kvällen gick vi på bussen och åkte i en evighet innan vi äntligen fick gå av, men nog blev jag förvånad alltid när jag såg vem vi skulle hälsa på .


                         Lingon vilar sig  under bordet


Men nu är det allt dags att få  fart på honom

   


Men visst är det skönt att mysa i sängen också


Jag tror jag stannar här tills imorrn ja ....



Idag var det kursdags igen ....  personspår .... Vad ska jag säga om det ?

Är man van att jaga med ögonen och inte med nosen så finns det en del att jobba med ,men jag ger mig inte, det gick betydligt bättre med HIH övningarna


Nu ska ska jag avsluta denna vecka med en stund i soffan .


                                                  
     Voff  voff          

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards