Alla inlägg den 26 september 2010

Av Jansson - 26 september 2010 12:19


                Voff !!


Då stänger vi även dörren  till årets whippetrace säsong.

Igår var det sista tävlingen för året.

Denna gång blev det Laika och jag som fick försvara familje äran så matte jobbade inte ihjäl sig bakom kameran precis :-)

Vi börjar med mitt första lopp , eller ska vi säga mina två första direkt .

Vi var tre stycken som hade lite extra spring i benen så vi sprang tillbaka och tog ett lopp till medans den fjärde var koncentrerad på trasan .



Lite senare blev det Laikas tur  och hon skötte sig som man ska förstås .




Andra försöks loppet som vi sprang  dök Laika först på trasan i sitt heat

  


Men när det så var min tur så hade de flesta av oss inte en chans mot tjejen som vann , hon hade t om  tid med lite spex innan vi ens nådde gropen men så vann hon hela tävlingen också  :-)

      



  Dessa två lopp resulterade i att jag fick springa K-final.


Och Laika sprang i H final


Vi tar väl A finalen också så vi får se hur fort de snabbaste springer



Så avslutar vi med en bild på alla final vinnare i sina fina täcken.


Undrar vad man ska göra nu hela lååååånga vintern , bara att krypa upp i soffhörnet och vänta på nästa vår ????


                                                  


             Voff voff !!  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards