Alla inlägg den 4 september 2010

Av Jansson - 4 september 2010 18:16


                  Voff !!


Så var det då äntligen dags att springa igen , jag var jätte taggad och hängde bra med och putsade även ett par tider men vad hjälper det när det finns de som är snabbare ...

Husse kunde inte följa med idag så det finns inga kort  då matte hade fullt upp med mig men å andra sidan vill jag inte visa allt för noga att jag missade min final som jag hittils fått springa i år  , nu åkte jag redan i semi .

Nu får det bli en bild på en tjej som jag gillar skarrpt , hon heter Tinta och fick springa i D final . (hon har blått täcke)


Här har vi A finalen som är på väg ur sina burar ....


Nu är jag hemma , trött och nöjd med dagen trots allt , nu ska jag vila till onsdagens träning  :-)

  


                                                  

       voff voff !!     


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards