Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Jansson - 8 juli 2010 22:07


       Voff !!


När jag nu har Milton hos mig  vill jag visa honom en rasthage som vi har i närheten , där hittar man gott gräs om inte annat

  


Själv tycker jag det är roligast att springa runt med största pinnen jag kan hitta

 


På midsommar afton packade vi in oss i bilen och åkte till whippetracebanan i Norrköping , där dukades det långbord och resten av gänget dök upp så Milton fick tillbaka sin matte  :-) 

När det så blev dags att sova hade husse och jag fixat vårt eget lilla krypin  :-)

 


Morgonen därpå var det tävlingsdags ....  äntligen !!

Har inte mycket kort från det eftersom matte lånade sin systers kamera men det blev en lyckad dag och jag kan avsluta med en bild på tre tjejer som klarade sina licens lopp , lilla syster  har ett lopp  kvar men de andra två damerna har sina licenser fixade nu .  Grattis och välkomna tillbaka på banan i augusti :-)


           Poppins                 Müsli                                        Flinga

    



                                          Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards