Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Jansson - 4 juli 2010 13:43


                 Voff !

Nu tänkte jag blogga som omväxling :-)

Kommer knappt ihåg hur man gör men en uppdatering är det hög tid för nu.

De vänner som har facebook har ju lite mer koll på vad jag gjort men det

finns ju faktiskt de som smart nog fortsätter att hålla sig därifrån  ,

även om jag motvilligt måste medge att det är lite kul att skriva nån rad där

 när man är ute och åker i vårt avlånga land .

Hur som helst så började vi med en visit hos nära och och kära i Torpsbruk.

Då det även var varmt för tre veckor sen for vi till skogen där det även finns en sjö att svalka sig i .


Poppins började med att jaga Flinga som fått tag i en boll


Själv bråkade jag med min syster som vanligt  :-)


Snart blev det dags för ett dopp i det blå .... Jaga efter pinne är kul


Men jag är inte helt övertygad trots allt , jag är lite försiktig än

     


Poppins och Flinga har lite mer vana att fånga pinnar


Fast jag hänger på så gott jag kan jag med





Gräva hål och leta rötter är lite mer min grej .. 


Vad spanar Matiis på tro ? Eller säger han bara att det är dags att åka hem?


Ingen dålig ide´....  Härligt att mysa med  syster i trädgården också .

   


Nu råkade det vara så att det just den här dagen  pågick  ett prinsess bröllop 

som väl ingen lyckats undgå , vi ville inte vara sämre än att vara med och fira .



Men jag behöver kanske  några år på mig innan jag blir prins eller vad tror ni  ?


Milton och jag delade soffa en stund  och det gav visst matte en ide ....

  



Mer om det får ni läsa nästa gång för nu tror jag det räcker  för idag ...    


                                                  
                  Voff voff !!

         

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards