Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Jansson - 9 juni 2010 20:37


        Voff !!


I senaste inlägget blev det mest prat om tävlingen men nu vill jag även presentera mina kompisar som vi bodde hos under helgen .


Vi börjar med den stiliga damen som heter Smilla


Sen har vi den lilla killen , som jag trodde var en pipis första gången jag träffade honom ,men nu är han en stor  charmig kille som heter Lakritz

 


Han älskar att leka med sin boll och har verkligen fotbollspelartalanger vill jag lova , även om det inte syns på just denna bilden .


Idag kom även Lakritz mamma Emma  på besök , hon bor granne med Lakritz


Så gör även hans  kullsyster Dixie


Det blir mycket spring i trädgården  när alla samlas

 


Själv spexar jag gärna lite när jag får chansen, jag kan stå på frambenen :-)


Men svansföringen är väl inget att vara stolt över kanske ....


Tiden går som bekant väldigt fort när man har roligt så  fortare än man anar är det dags att packa bilen och återvända hemåt.

Först blir det en snabbfika ,  jag intar soffan där min favorit syssling Boel sitter.

Jag kan avslöja att hon har stor del i att det gick så bra på LC i lördags .

Hon peppade mig som bara den när det va dags att springa ....

" RUN FORREST RUN "   var det enda jag hörde .... och vem har inte sett filmen Forrest Gump , jag fattade direkt vad det var som gällde  :-)

Matte skrattade så hon tjöt vilket jag fattade mindre av .

Nu vill jag smaka lite glass innan det är dags att hoppa in i bilen .

  


Undrar om det händer nåt kul nästa helg också ???


                                                  

                                     Voff voff !!









             

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards