Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Jansson - 1 juni 2010 13:02


     Voff !!


I lördags var det  dags för en ny LC tävlingen , denna gång bar det av till dalarna , närmare bestämt Borlänge , det tog en stund att ta sig dit,  men vad gör man inte för att få springa och att träffa gänget igen .


Eftersom matte filmat en del på sistone så låg hon lite lågt med det denna gång.

En som dock inte fastnat på film tidigare i år vad jag vet är syster Müsli så henne kollar vi in i första loppet tycker jag, så gott nu matte lyckats fånga henne :-)



Sen är det ju så att matte HAR svårt att låta bli och filma mig så vi tar mitt

 andra lopp också så får ni se hur fint väder vi hade på eftermiddagen  :-)


En stund senare är det så dags för resultat och prisutdelning ....

Hur gick det då .....??  Större delen av gänget väntar med spänning ....


                           Här har vi alla cert vinnare


Men vänta nu ...   Jag tycker nån ser väldigt bekant ut !!??!


Jo men visst , det är ju mamma Flinga som är  4:a och tar sitt andra cert.

                              GRATTIS  GRATTIS    GRATTIS  !!!!


I övrigt  kom min syster Lilja o jag på delad 16:e plats och Poppins 7:a

Det var 59 startande hundar.


På hemvägen sov vi gott hela högen   :-)


                                                  

                       voff voff !!        

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards