Alla inlägg den 26 december 2010

Av Jansson - 26 december 2010 20:26


      Voff !!


Det är kul att fira jul men en sak kan jag vara utan ,   de årliga bilderna med tomte luva på .

Jag kan bara inte se glad ut även om  matte intygar att det går fort att fixa.


I år tog jag hjälp av en kompis så jag slapp vara ensam om dessa tokerier

     


Resten av julafton blev desto roligare ....

Det hände roliga saker hela dagen  och avslutades med att jag fick några paket



Inte helt lätt att hålla paketen kvar i soffan alla gånger

   


Men nu så har jag fått till snitsen på hur jag ska göra .

     


Måste kolla om den låter som den ska också .......


Allt är i sin ordning, nu har jag en lek kamrat till ... och nu ska jag ut i snön en sista gång för idag ... 

Hoppas ni andra haft en lika bra jul som jag .

  

                                                  
                                                Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards