Alla inlägg den 12 december 2010

Av Jansson - 12 december 2010 21:02


                  Voff !!


Efter förra veckans lilla studie besök på husse och mattes jobb funderade jag sen att jag gärna vill hjälpa matte också när jag nu fixade lite åt husse ...

Men det var minsann inte lika lätt att övertyga matte om att jag är bra på att hjälpa till , det spelade ingen roll hur jag än försökte  se självsäker ut

Det var bara för mig att hoppa ur förar stolen .


Igår var matte och jag borta i rastgården igen , saknade min kompis Lingon

men efter stund kom det en tjej som heter Tanja


Hon va inte så snabb i svängarna     men kul hade vi ....


Senare på kvällen gick matte iväg  för att äta julbord som hon sa .

Jag tycker också om mat men matte  trodde jag skulle uppskatta en

grabb kväll med husse än mer ....  Ja vad vet jag men mysigt hade vi  :-)


                                                  

            Voff voff !!    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards