Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Jansson - 24 juli 2009 23:59

       

                             Voff !!

Idag är det ett helt år sen jag  såg mitt "nya " hem för första gången .

Matte hade hälsat på mig ett antal gånger i valplådan och husse något färre men nu var det på riktigt .....

Jag tycker vi har lärt känna varann riktigt bra under det här året  och det är jag som är kung i huset( om jag får säga det själv )

 Förra helgen var vi på ett ställe som heter Berg slussar ,   vi var långt ifrån

 ensamma så jag funderade allt på var jag hamnat


Husse säger att det är nån som spelar och sjunger jättebra därborta som heter Tomas Ledin


Jag försöker ge det en ärlig chans och lyssna uppmärksamt ....

La la la ......  500 dagar om året ................

Eh va ??  kan han inte ens räkna ??  vad är det som är så bra me honom tro??


Nä ,  han slår inte tjusningen med att spana in en pippi som man kanske kan

få jaga .........



                                                  
      Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards