Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Jansson - 2 juli 2009 21:06


            Voff !!

Jag är visst påverkad en hel del av värmen , jag har ju glömt berätta att jag hade besök förra helgen av min syster&Co

                                  Vi busade som vanligt


Men det blev inte så länge som det brukar, vi blev helt utmattade och man kan ju diskutera vems tunga som är längst


Men vem är det här ???  Ett rådjur .....?   Lite mörk i pälsen för det va ?


Fokus på fel ställe i bilden  men det här är definitivt Gucci  i full fart ...


                            Nä nu är det hemdags innan vi får värmeslag


Avslutningsvis tycker jag det är jättekul att Miki och hennes matte Sara hittat till min blogg .

Jag blir alltid lite extra glad när jag ser Miki på wr träningen.

Klart att vi måste ta varje chans till bus :-)

Min kudde som jag fick finns att köpa på Hööks.


                                                  
      Voff voff !!


                                                  
      

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards