Alla inlägg den 27 november 2009

Av Jansson - 27 november 2009 01:19


                    Voff !!


I förrgår fick jag ett vykort från  släkten , de undrade vart jag tagit

vägen och om jag  tänkte komma och hälsa på snart

  


Jag blev jätteglad och fick matte att köpa en tågbiljett på direkten.

Vi åkte tidigt igår morse och innan jag visste ordet av var jag mitt i flocken


Vi hade en jättekul dag med mycket stoj och lek , men snacka om att jag blev

förvånad när matte tog på sig jackan  för att åka hem igen och hon tyckte att

jag skulle stanna kvar några dagar till ...

Jaha , det var jag ju inte beredd på men varför inte ??

Nu ska ni inte vara så säkra att ni slipper mig för det .

Jag tror säkert att jag kan charma gammelmatte så jag får låna hennes dator

också nån gång och tassa lite , men då måste ni kolla springeldens blogg .

Matte säger att jag nog kan använda min egen blogg den 14 dec igen.   

Puss på nosen  allihopa så länge ....


                        Voff voff !!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards