Alla inlägg den 1 november 2009

Av Jansson - 1 november 2009 20:14


                    Voff !!

Jag får skynda mig nu att tassa lite innan matte kommer tillbaka.

Hon tittar fortfarande misstänksamt på mig ang baguetten men

hur kan hon  fortfarande misstänka att jag är  skyldig ??

  



Vi har iallafall varit en sväng i skogen idag och nu säger matte att det är höst

Vad hon nu menar med det ?

  


Matte säger att det är svårt att se mig i skogen för alla löv som har samma färg som

jag, så jag fick ta på mig lite kläder, jätteskönt , det va allt lite kyligt .

  


Nej nu kommer matte så det är bäst att dra , vill bara skicka en hälsning till Kajsa

att det vore kul om hon kunde be sin matte att maila en bild på vinter kläderna

så kunde vi mannekänga tillsammans här på min blogg.

Lilja var ju hur tjusig som helst i sin kappa


                                            Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards