Alla inlägg under februari 2009

Av Jansson - 5 februari 2009 22:11


                      Voff !!


                                                Heeeeeeeeeeeeeej



Matte och husse har skaffat nån apparat som de kallar microvågsugn.

Husse kom in, ställde ner den i hallen, och matte gjorde ingenting

Kände då naturligvis mitt ansvar  att packa upp denna monstermaskin

Vad man nu har den till ?? !!



                                       Voff voff !!

Av Jansson - 2 februari 2009 20:35


         Voff !!


Äntligen blev det en kanon dag med strålande sol och en skogspromenad med min kompis. Kan det bli bättre??

Vi började med att hitta en ekorre i ett träd , hade gärna lekt med den ....



Istället gick vi vidare till ett ställe vi aldrig varit förut så vi fick springa lite utan koppel.

Först den gamla vanliga visan då om vem som är äldst av oss :-)


              När det var avklarat kunde vi bekanta oss lite mer



                             Kanske hitta en pinne att leka med ?


              Jodå , Abbe hittade en som han stolt visade upp


                   Undrar vad han spanar på nu månntro ??



                     Vi tar och springer ett varv tycker jag ....



           Så var det roliga slut för denna gång , ensam i skogen igen



                    Lika bra att gå hem



                                 Voff voff !!

Av Jansson - 1 februari 2009 22:07


                  Voff !!


Har haft lite svårt att komma ram till datorn i helgen , matte har suttit där så fort jag kommit på nåt men nu är det min tur iallafall innan vi måste sova


 Igår försökte jag få igång husse att leka med mig


Det är inte helt lätt när han vill läsa tidning så jag fick ge upp till slut .



Matte sa nåt om att det skulle bli tacos till middag och då spetsade jag öronen lite extra , det innebär köttfärs till middag för mig :-)


                                             Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards