Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Jansson - 13 februari 2009 20:08




                                                 Tja ba !!



Idag tänkte jag berätta om en liten egenhet  jag har , iallafall om man får tro matte , jag tycker inte det är så märkvärdigt .

När jag varit på kollo i slutet på förra året så saknade jag min mat kompis

Poppins så mycket att jag inte hade lust att äta alls .

Matte fjäskade då med att byta mat så då måste man ju smaka.

Sedan dess har jag haft lite svårt att bestämma mig vilket som är godast.....

Royal Canin eller Nutra Nuggets  ????   Det är omöjligt att välja så jag kom på att varför ska jag ? det finns ju båda !!

Så här går det numera till så att matte fyller på skålen med hälften av varje för att ta reda på vad som är "Dagens Rätt


                                      Nutra Nuggets - Royal Canin


                   Jag äter det jag känner mig sugen på för dagen......


och lämnar sen den andra halvan orörd, skulle aldrig drömma om att blanda


Idag var det en Royal Canin dag som ni ser.....    :-)


I morgon är en annan dag .............


                                                  
                         Voff voff !!


             

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards