Alla inlägg den 29 december 2008

Av Jansson - 29 december 2008 23:23


                    Voff !!


Jo jag vet att julen tog slut för ett par dagar sedan men det var lite att redigera den här gången. Tänkte ni skulle få lite fler bilder .

Det var ju trots allt min första jul så det hände nya saker hela tiden .

Nån jultomte såg jag inte till men matte hade kanske glömt säga till honom

att vi inte skulle vara hemma,  jag hade trevligt ändå hur som helst .

Började med att ta ett smak prov på granen .....

Nog vet jag hur en sån ska smaka men den här smakade konstigt (plastigt)


Nä, jag kollar vad matte och de andra har på bordet istället.

Finns det nåt gott i den här burken månntro ?



               Får man inte ens smaka en liten bit ??



Jodå , när alla ätit klart fick jag allt en köttbulle på mattes tallrik


Medan disken plockades undan fick jag leka lite med en julklapp jag fick förra helgen , som jag skrev om då.


                       En välbehövlig bensträckare



Ooops. Stod jag på bordet ???  Det hade jag inte en aaaaaaaaaning om



       Det är bäst att jag tar upp mina julklappar istället



Jag fick ett  häftigt monster som låter JÄTTEHÖGT :-)


Lyckades visst bita sönder den till mattes stora förtjusning

Ja säg den lycka som varar ....

Man får hitta nya grejer istället , som att vakta elvispen när den är igång

så man får slicka visparna när den tystnar


Har ingen aning om vad matte skulle med en massa grädde till mitt i natten

Själv somnade jag som en stock efter en lång men rolig dag.


--

Morgonen därpå såg jag  att det serverades skinkmacka till frukost

Undrar om nån kommer ihåg att jag brukar få sista smulan



Jodå , det var visst inget att oroa sig för i onödan


Efter den långa julafton som var igår måste man ta en extra

frukost lur med farbror Niklas för att orka resten av dagen

Man vet ju aldrig om denna dag blir lika intensiv som igår.


                               Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards