Alla inlägg under oktober 2008

Av Jansson - 6 oktober 2008 00:54


            Voff !!


Idag är jag lite gladare......  men hungrig............

Undrar om matte lämnat några smulor ??



Inte var det mycket så nu gäller det att  charma husse så man

kan få lite av hans omelett




Nä nu ska jag sova .....

Natti natti



                                        Voff voff !!


Av Jansson - 4 oktober 2008 23:05


                   Voff !!


Matte ligger inte på min tio i topp lista vill jag lova,  hon gick för

ovanlighetens skull upp tidigt i morse och åkte dessutom iväg

UTAN mig !!??!      (ok jag lämnades inte ensam .....)

Hon kom  hem  SENT  nu ikväll , inte konstigt  att man reagerar


                                    JAG ÄR SUR  !!!!



                                                Voff voff !!

Av Jansson - 3 oktober 2008 21:12


                     Voff !!


Vet inte riktigt vad som är på gång men matte drog fram en jättestor

luftmadrass så det var bara att hugga i och hjälpa henne få ordning på den



                                              Voff voff !!



Av Jansson - 2 oktober 2008 22:27


                   Voff !!


Ikväll har husse , matte och hennes bror varit på hockey  i Cloetta Center .

Det var Lhc mot Djurgården och eftersom husse och matte håller på hemma

laget och broder är djurgårdare så var det väl inte mer än rättvist att Lhc fick två poäng och djurgården ett.

Jag hade en lugn hemma kväll med mina barnvakter :-)


                                                  Voff voff !!

Av Jansson - 1 oktober 2008 21:17


                   Voff !!


När matte kastar sig över datorn efter middagen utan att plocka undan

så får hon skylla sig själv , eller hur ??


                                    Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards