Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Jansson - 3 augusti 2018 22:18


Voff !!


I söndags morse  åkte matte till jobbet som vanligt men kom inte hem som hon brukar 

Det skulle visa sig  att hon dragit till min syster Kajsa ( även Janies faster ) 


Här har vi hela tjejligan  fr vänster  Peggy  Molly  Kajsa   


    Tanterna  njuter  lite extra   


Men vänta nu ......   Vart tog Peggy vägen ?  /  Kajsa  


Om jag  sitter fint och väntar kanske jag får smaka ett chips ?  / Peggy  


    Eller kanske lika bra att ta ett par när ingen ser   


  JAG SER DIG / Kajsa  


  Matte Lenah tyckte dock att vi skulle leta reda på vårt eget godis  

   Peggy hade den rätta snitsen och fick tag i de flesta   


Efter en god natts  sömn möttes vår matte av denna uppsyn när hon vaknade 

Peggy undrar om det ska sovas hela dan  eller ......  


    Kajsa har redan hunnit med morgongymnastiken    

och funderar nu istället på om hon ska gå ut på altanen 

 


Ja men visst är det mysigt att vara ute en stund på förmiddagen innan det blir för varmt     


  Hann även med lite glass fest innan det var dags för matte att tacka för sig   


När matte kom hem fick jag fullt schå att kolla vilka hon umgåtts med ....  :-D 

Det tog en bra stund  ,  man vill ju inte missa nån :-P 

 


                                                                                                                                              Voff voff 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards